Rotterdam,
20
februari
2015
|
11:02
Europe/Amsterdam

Ondernemers kiezen hun eigen Hoofd Klantgeluk

Nieuwe functie bij Eneco MKB

Samenvatting

Eneco heeft Bart van Dorp benoemd tot Hoofd Klantgeluk. Hij is de permanente afgevaardigde van ondernemend Nederland in het management team van Eneco MKB en gaat over alle belangrijke zaken meebeslissen, bijvoorbeeld over nieuwe diensten die het de ondernemer makkelijker moeten maken.

Omdat ondernemers volledig centraal staan voor het Hoofd Klantgeluk was het niet meer dan vanzelfsprekend om ze ook te betrekken bij de sollicitatie-procedure. Daarom zijn de drie beste overgebleven kandidaten niet uitgenodigd voor het gebruikelijke gesprek in een nette vergaderzaal bij Eneco, maar hebben de ondernemers zelf de gesprekken gevoerd. In hun eigen bedrijf, tussen de koeien in de stal, midden in de werkplaats van een autodealer en een tropische kas vol orchideeën.Bekijk de video hoe dit in z’n werk ging:

Missie Hoofd Klantgeluk
Het Hoofd Klantgeluk heeft maar één missie: Eneco de best mogelijke partner voor ondernemers maken. Dat is het absolute kernpunt van de strategie van Eneco MKB. Dat begint uiteraard met betrouwbare energie toevoer voor continue bedrijfsvoering. Maar Eneco wil ook echt helpen met besparen en verduurzamen. Daarnaast is het doel om snelle en persoonlijke service te leveren, zodat de ondernemer zich nog meer kan richten op zijn eigen zaak. Want daar draait het uiteindelijk allemaal om.

 

Bart van Dorp, hoofd klantgeluk Eneco MKB
Bart van Dorp: ‘Het was een erg leuke en bijzondere sollicitatie procedure, die echt past bij deze bijzondere functie. Ik heb er ontzettend veel zin om op basis van nog meer gesprekken met ondernemers concrete stappen te zetten om de service van Eneco naar een nog hoger plan te tillen’.
Bart van Dorp, hoofd klantgeluk Eneco MKB